zpět

[ meky01’s Server ]

meky01's Czech&Slovak Server AlphaUnturned survival server

Server byl oficiálně spuštěn 19. srpna 2016 a běží 24/7.

Datum Akce Info
od ledna nadcházející Přidání dynamických prvků na tento web (online status, informace o serveru, hráčích apod.).
od ledna nadcházející Sepsání nápovědy k serveru a ke hře, který bude sloužit jako pomocník pro začátečníky a směrník pro otřelé hráče.
od srpna nadcházející Možná se přidají nějaké dodatečné věci z workshopu, jestli najdu něco zajímavého.
brzo nadcházející Procházení všech dostupných Rocket pluginů, vytvoření nějaké rozumné sestavy, ruční kompilace knihoven a případné úpravy pro nasazení na server.
08/11/2020 aktuálně Vývoj herního serveru je momentálně úplně pozastaven, jelikož nemám na nic náladu a spíš víc pracuji než abych se věnoval koníčkům/hobby (mám v sobě trochu dost negativismu a depresí – což ve mne kumulovalo už nějakých pár let, až se to dostalo do kritického bodu – tak to potřebuju nějak potlačit, a protože také server nikdo jiný kromě mne nespravuje, což je také hlavním důvodem proč mi ty změny na serveru tak dlouho trvají, nemám prostě náladu ani chuť do života). Aktuálně řeším svůj existenční problém, kterému jsem se vydal před asi minimálně rokem po úplném zjištění všech okolností, zhodnocení mé situace a dlouhém přemýšlení postavit čelem a na základě výsledku se rozhodnu jak to bude se mnou dál. Každý lhod v životě musí někdy čelit svému strachu a zkusit zdolat něco, co se jeví na první pohled jako nezdolatelné či beznadějné, ale pořád je lepší to zkusit, než to ignorovat a utápět se v tom, jinak vás to pohltí úplně. Nicméně aktualizace serveru se budu snažit stále provádět včas a ručně, aby byl server stále v chodu, ale na rozšíření serveru se bude muset nějakou chvíli počkat (jestli to teda vůbec bude ještě někdy možné, to se lhod uvidí až časem). Kdyby server náhodou padnul, tak se předem omlouvám, ale pravděpodobně budu v nějakém blázinci nebo pod mostem, a tam připojení na Internet asi mít nejspíš nebudu.
11/09/2020 pozastaveno Během týdne/měsíce vyzkouším zakomponovat auto-updater, který bude zjišťovat v pozadí aktualizace Unturned serveru v pravidelných časových intervalech cca 15 minut. Jelikož vyšla dnes nová aktualizace a nebaví mne to zjišťovat a aktualizovat pokaždé ručně, zjistil jsem už i jak to automatizovat. Server automaticky hráče upozorní na novou aktualizaci a do 10 minut se restartuje, aby hráči měli čas se stáhnout z rizikových lokací (typicky bývají v pátek kolem 7 večer, a někdy jich je i víc za sebou), daemon po odpočtu, vypne, aktualizuje a nakonec zas spustí server.
14/07/2020 spuštěno Po dlouhém čekání a mém velkém zaneprázdnění s projekty a prací jsem konečně dal dohromady nový, aktualizovaný a výkonnější server a spustil ho. Takže už od tohoto data běží zas 24/7.
03/07/2020 dokončeno Byl proveden hardwarový upgrade serveru, z původní konfigurace serveru 2 výkonná jádra / 4 GB RAM / 80 GB SSD se povýšilo na konfiguraci 4 výkonná jádra / 8 GB RAM / 160 GB SSD. Byl proveden také upgrade operačního systému na poslední verzi s aktuálním jádrem.
17/11/2018 odstaveno Kvůli nedostatku volného času pro správu a optimalizaci musím celý server odstavit na dlouhou dobu, ale určitě bude někdy v budoucnu znovu spuštěn. Současně budu čekat na poslední LTS verzi systému, abych mohl spustit herní servery na novém jádře.
29/01/2018 spuštěno Server byl znovu spuštěn, protože se mi podařilo fixnout aktualizaci Unturned, která tuto chybu opravuje. Server běží aktuálně na verzi 3.23.4.2b. Server je kompatibilní s verzí 3.23.4.2, takže je vidět ve výpisu serverů.
12/01/2018 odstaveno Kvůli problému s vypínáním serveru při jeho spuštění byl server odstaven do doby, než bude vydána opravná aktualizace. Problém se vyskytl při aktualizaci serveru na verzi 3.23.3.0.
STAV: po poslední aktualizaci 23/01/2018 na verzi 3.23.4.2 problém stále ještě nebyl odstraněn.
06/01/2018 spuštěno Konečně byla vydána oprava (v aktualizaci hry verze 3.23.2.0), která vyřešila problém se spuštěním serveru.
22/12/2017 odstaveno Kvůli kritickému problému při inicializaci serveru po standardní aktualizaci, byl server na neurčito odstaven. Čeká se na vydání opravného patche pro platformu Linux.
STAV: po poslední aktualizaci 03/01/2018 problém stále ještě trvá.
01/08/2017 dokončeno Byl proveden upgrade serveru, z původní konfigurace serveru 1 výkonné jádro / 2 GB RAM / 40 GB SSD se povýšilo na konfiguraci 2 výkonná jádra / 4 GB RAM / 80 GB SSD.
29/07/2017 změněno Byly změněny časy pro timeouty uchovávání barikád a struktur, které byly vytvořeny hráči. Z původního 1 týdne se navýšilo na 2 týdny. Jedná se o čas, po který server uchová dané objekty, a pokud se hráč do 2 týdnů nepřipojí, server je automaticky odstraní.
04/02/2017 vyřešeno Problém s připojením na server byl vyřešen, lze mít na postavě cokoliv z inventáře.
29/01/2017 nahozeno Konečne byla vydána oprava pro Linux platformu a server už šel zas spustit.
17/12/2016 přidáno Byly přidány RocketMod pluginy: «StatKeeper» pro ukládání statů hráčů jako jsou počty zabití, K/D a podobně, a «IsAbusing?» pro kontrolu adminů, jestli nezneužívaji svých pravomocí.
16/12/2016 přidáno Byl přidán RocketMod plugin pro uchovávání informací o hráčích «PlayerInfoLib» a zavedlo se automatické logování všech akcí v konzoli z důvodu příležitostného hledání důkazů o některých akcích.
14/12/2016 dokončeno Byl sepsán skript pro automatický restart serveru, který se provede vždy v 5.00 ráno. Pokaždé hráče začne varovat 15:00 minut předem do globálního chatu.
7/12/2016 dokončeno Byl vytvořen skript pro automatizovanou aktualizaci (Unturned + RocketMod + modulů), rapidně se tak sníží doba vypnutí serveru během aktualizací.
30/11/2016 přidáno Byl povolen příkaz pro převod zkušenostních bodů mezi hráči exp.transfer (rocket plugin: «FeexExp»).
29/11/2016 dokončeno Byla dokončena instalace serveru Unturned + RocketMod na výkonějším VPS (z 1GB na 2GB RAM). Většina původních pluginů byly přidány zpět a počeštěny.
25/11/2016 odstraněno Z důvodu zcela nové aktualizace RocketModu a Unturned s novou hiearchií dat (a přechod na lepší server) bylo potřeba smazat všechny data (byl tedy proveden první Wipe).
18/09/2016 pozastaveno Z důvodu zaneprázdnění nad dokončením diplomové práce nemám čas spravovat server, po dokončení se k tomu vrátím, data hráčů zůstanou zachována.
28/08/2016 nastaveno Byl nastaven automatický restart serveru na každých 6 hodin, aby se hráči mohli připojit. Bylo to potřeba zavést, protože je mapa velice náročná na samotnou hru a postupem času, jak server běží, tak zkonzumuje dost systémových prostředků serveru a to nakonec způsobí, že se zahltí a nemůže přijmout žádné hráče.
26/08/2016 odstraněno Z důvodu nové aktualizace RocketModu a Unturned bylo potřeba smazat všechny barikády, proto si je radši znovu dostavte.
25/08/2016 přidáno Rocket plugin: «AdminHelp» — psaní zpráv pouze adminům (+ počeštěno).
24/08/2016 změněno Byl snížen počet hráčů z 16 na 12, protože hra je s touto velkou mapou náročná na výkon serveru. Budu doufat, že vyjde patch s optimalizací.
19/08/2016 dokončeno Vytvořen a spuštěn nový Unturned server s mapou Russia společně s RocketMod (nastavení byla zkopírována z Beta serveru).

legenda: hotovo / řeší se / uvažuje se

Parametry serveru
Platforma: Linux x64 — VPS
Umístění: Česko
Max. hráčů: 24
Auto-restart: vždy v 5.00 ráno
Auto-update: v řešení
Mapa: Russia
Survival: Ano
Mód: PvP
Obtížnost: Normální
Perspektiva: první/třetí osoby
Arena: Ne
VAC Secure: Ano
BattlEye: Ano
Rozšíření serveru
Airdrop: Ano (1,5—5 hod.)
RocketMod: Ano
ChatControl: Ano (Mute plugin)
Feast: Ano (10—30 min.)
VoteRewards: Ano (3 balíčky)
Shop: Ne (uvažuje se)
Kity: Ne
Home: Ne
TPA: Ne
Restrikce: Žádné
Cheaty: Vypnuty
Nainstalováno Verze (#build)
Unturned: 3.21.14.0
RocketMod: v4.9.3.6
SpyAll: Beta (#13)
ChatControl: Alpha (#184)
AdminHelp: Release (#30)
PlayerInfoLib: Release (#10)
IsAbusing?: Release (#24)
Death Messages R: Release (#18)
DropManager: Beta (#2)
StatKeeper: Release (#184)
ZaupFeast: Release (#192)
FeexExp: Release (#183)
FeexAFK: Release (#184)
JoinLeaveMessages: Release (#8)
MessageAnnouncer: Release (#182)
ReservedSlots: Release (#196)
Votifier: Release (#186)
Uconomy: Release (#183)
Výpis změn v základním configu
"Events": {"Airdrop_Frequency_Min": 1.5,
"Airdrop_Frequency_Max": 5.0}
"Barricades": {"Decay_Time": 1209600}
"Structures": {"Decay_Time": 1209600}

Ostatní nastavení serveru zůstala nepozměněna…

  1. Nebuďte zlí a respektujte ostatní hráče! (najděte si třeba nějakou partu).
  2. Zákaz využívání bugů a černé magie! (kdo bude obcházet, bude tvrdě potrestán).
  3. Nežádejte adminy o žádné výhody! (neposkytují žádné teleporty, věci apod.).
  4. Prosím mluvte zde pouze česky nebo slovensky! OR you can also speak in English…

Připravuje se…

Odkaz na stažení hry: Unturned

Užitečný odkaz: Unturned Wikia

Vytvořené komunikační kanály na Discord: #unturned_alpha

Máte nějaký problém s připojením anebo si myslíte, že někdo hackuje?Napište mi na: unturned@meky01.cz