Server byl oficiálně spuštěn 19. srpna 2016 a běží 24/7.
Datum | Akce | Info |
---|---|---|
od ledna | nadcházející | Přidání dynamických prvků na tento web (online status, informace o serveru, hráčích apod.). |
od ledna | nadcházející | Sepsání nápovědy k serveru a ke hře, který bude sloužit jako pomocník pro začátečníky a směrník pro otřelé hráče. |
od srpna | nadcházející | Možná se přidají nějaké dodatečné věci z workshopu, jestli najdu něco zajímavého. |
brzo | nadcházející | Procházení všech dostupných Rocket pluginů, vytvoření nějaké rozumné sestavy, ruční kompilace knihoven a případné úpravy pro nasazení na server. |
04/12/2022 | dokončeno | Proběhl první kompletní wipe serveru od jeho spuštění na novější výkonnější platformě. To znamená, že se wipnula celá mapa včetně vybavení hráčů. Už to bylo docela potřeba, jelikož server byl překombinován stavbami / barikádami a potřeboval jsem pročistit neaktivní hráče. |
02/05/2022 | v řešení | V pátek pokud vyjde aktualizace hry, tak nyní bude trvat déle z důvodu zakomponování a vyzkoušení automatizovaného update bota. Během týdne vyzkouším zakomponovat auto-updater, který bude zjišťovat v pozadí aktualizace Unturned serveru v pravidelných časových intervalech cca 15 minut. Jelikož vyšla dnes nová aktualizace a nebaví mne to zjišťovat a aktualizovat pokaždé ručně, zjistil jsem už i jak to automatizovat. Server automaticky hráče upozorní na novou aktualizaci a do 10 minut se restartuje, aby hráči měli čas se stáhnout z rizikových lokací (typicky bývají v pátek kolem 7 večer, a někdy jich je i víc za sebou), daemon po odpočtu, vypne, aktualizuje a nakonec zas spustí server. |
14/07/2020 | spuštěno | Po dlouhém čekání a mém velkém zaneprázdnění s projekty a prací jsem konečně dal dohromady nový, aktualizovaný a výkonnější server a spustil ho. Takže už od tohoto data běží zas 24/7. |
03/07/2020 | dokončeno | Byl proveden hardwarový upgrade serveru, z původní konfigurace serveru 2 výkonná jádra / 4 GB RAM / 80 GB SSD se povýšilo na konfiguraci 4 výkonná jádra / 8 GB RAM / 160 GB SSD. Byl proveden také upgrade operačního systému na poslední verzi s aktuálním jádrem. |
17/11/2018 | odstaveno | Kvůli nedostatku volného času pro správu a optimalizaci musím celý server odstavit na dlouhou dobu, ale určitě bude někdy v budoucnu znovu spuštěn. Současně budu čekat na poslední LTS verzi systému, abych mohl spustit herní servery na novém jádře. |
29/01/2018 | spuštěno | Server byl znovu spuštěn, protože se mi podařilo fixnout aktualizaci Unturned, která tuto chybu opravuje. Server běží aktuálně na verzi 3.23.4.2b. Server je kompatibilní s verzí 3.23.4.2, takže je vidět ve výpisu serverů. |
12/01/2018 | odstaveno | Kvůli problému s vypínáním serveru při jeho spuštění byl server odstaven do doby, než bude vydána opravná aktualizace. Problém se vyskytl při aktualizaci serveru na verzi 3.23.3.0. STAV: po poslední aktualizaci 23/01/2018 na verzi 3.23.4.2 problém stále ještě nebyl odstraněn. |
06/01/2018 | spuštěno | Konečně byla vydána oprava (v aktualizaci hry verze 3.23.2.0), která vyřešila problém se spuštěním serveru. |
22/12/2017 | odstaveno | Kvůli kritickému problému při inicializaci serveru po standardní aktualizaci, byl server na neurčito odstaven. Čeká se na vydání opravného patche pro platformu Linux. STAV: po poslední aktualizaci 03/01/2018 problém stále ještě trvá. |
01/08/2017 | dokončeno | Byl proveden upgrade serveru, z původní konfigurace serveru 1 výkonné jádro / 2 GB RAM / 40 GB SSD se povýšilo na konfiguraci 2 výkonná jádra / 4 GB RAM / 80 GB SSD. |
29/07/2017 | změněno | Byly změněny časy pro timeouty uchovávání barikád a struktur, které byly vytvořeny hráči. Z původního 1 týdne se navýšilo na 2 týdny. Jedná se o čas, po který server uchová dané objekty, a pokud se hráč do 2 týdnů nepřipojí, server je automaticky odstraní. |
04/02/2017 | vyřešeno | Problém s připojením na server byl vyřešen, lze mít na postavě cokoliv z inventáře. |
29/01/2017 | nahozeno | Konečne byla vydána oprava pro Linux platformu a server už šel zas spustit. |
17/12/2016 | přidáno | Byly přidány RocketMod pluginy: «StatKeeper» pro ukládání statů hráčů jako jsou počty zabití, K/D a podobně, a «IsAbusing?» pro kontrolu adminů, jestli nezneužívaji svých pravomocí. |
16/12/2016 | přidáno | Byl přidán RocketMod plugin pro uchovávání informací o hráčích «PlayerInfoLib» a zavedlo se automatické logování všech akcí v konzoli z důvodu příležitostného hledání důkazů o některých akcích. |
14/12/2016 | dokončeno | Byl sepsán skript pro automatický restart serveru, který se provede vždy v 5.00 ráno. Pokaždé hráče začne varovat 15:00 minut předem do globálního chatu. |
7/12/2016 | dokončeno | Byl vytvořen skript pro automatizovanou aktualizaci (Unturned + RocketMod + modulů), rapidně se tak sníží doba vypnutí serveru během aktualizací. |
30/11/2016 | přidáno | Byl povolen příkaz pro převod zkušenostních bodů mezi hráči exp.transfer (rocket plugin: «FeexExp»). |
29/11/2016 | dokončeno | Byla dokončena instalace serveru Unturned + RocketMod na výkonějším VPS (z 1GB na 2GB RAM). Většina původních pluginů byly přidány zpět a počeštěny. |
25/11/2016 | odstraněno | Z důvodu zcela nové aktualizace RocketModu a Unturned s novou hiearchií dat (a přechod na lepší server) bylo potřeba smazat všechny data (byl tedy proveden první Wipe). |
18/09/2016 | pozastaveno | Z důvodu zaneprázdnění nad dokončením diplomové práce nemám čas spravovat server, po dokončení se k tomu vrátím, data hráčů zůstanou zachována. |
28/08/2016 | nastaveno | Byl nastaven automatický restart serveru na každých 6 hodin, aby se hráči mohli připojit. Bylo to potřeba zavést, protože je mapa velice náročná na samotnou hru a postupem času, jak server běží, tak zkonzumuje dost systémových prostředků serveru a to nakonec způsobí, že se zahltí a nemůže přijmout žádné hráče. |
26/08/2016 | odstraněno | Z důvodu nové aktualizace RocketModu a Unturned bylo potřeba smazat všechny barikády, proto si je radši znovu dostavte. |
25/08/2016 | přidáno | Rocket plugin: «AdminHelp» — psaní zpráv pouze adminům (+ počeštěno). |
24/08/2016 | změněno | Byl snížen počet hráčů z 16 na 12, protože hra je s touto velkou mapou náročná na výkon serveru. Budu doufat, že vyjde patch s optimalizací. |
19/08/2016 | dokončeno | Vytvořen a spuštěn nový Unturned server s mapou Russia společně s RocketMod (nastavení byla zkopírována z Beta serveru). |
legenda: hotovo / řeší se / uvažuje se
Parametry serveru | |
---|---|
Platforma: | Linux x64 — VPS |
Umístění: | Česko |
Max. hráčů: | 24 |
Auto-restart: | vždy v 5.00 ráno |
Auto-updater: | v řešení |
Mapa: | Russia |
Survival: | Ano |
Mód: | PvP |
Obtížnost: | Normální |
Perspektiva: | první/třetí osoby |
Arena: | Ne |
VAC Secure: | Ano |
BattlEye: | Ano |
Rozšíření serveru | |
---|---|
Airdrop: | Ano (1,5—5 hod.) |
RocketMod: | Ano |
ChatControl: | Ano (Mute plugin) |
Feast: | Ano (10—30 min.) |
VoteRewards: | Ano (3 balíčky) |
Shop: | Ne (uvažuje se) |
Kity: | Ne |
Home: | Ne |
TPA: | Ne |
Restrikce: | Žádné |
Cheaty: | Vypnuty |
Nainstalováno | Verze (#build) |
---|---|
Unturned: | 3.23.1.2 |
RocketMod: | v4.9.3.6 |
SpyAll: | Beta (#13) |
ChatControl: | Alpha (#184) |
AdminHelp: | Release (#30) |
PlayerInfoLib: | Release (#10) |
IsAbusing?: | Release (#24) |
Death Messages R: | Release (#18) |
DropManager: | Beta (#2) |
StatKeeper: | Release (#184) |
ZaupFeast: | Release (#192) |
FeexExp: | Release (#183) |
FeexAFK: | Release (#184) |
JoinLeaveMessages: | Release (#8) |
MessageAnnouncer: | Release (#182) |
ReservedSlots: | Release (#196) |
Votifier: | Release (#186) |
Uconomy: | Release (#183) |
Výpis změn v základním configu | |
---|---|
"Events": | {"Airdrop_Frequency_Min": 1.5, "Airdrop_Frequency_Max": 5.0} |
"Barricades": | {"Decay_Time": 1209600} |
"Structures": | {"Decay_Time": 1209600} |
Ostatní nastavení serveru zůstala nepozměněna…