zpět

[ meky01’s Server ]

meky01's Czech&Slovak Server AlphaUnturned survival server

Server byl oficiálně spuštěn 19. srpna 2016 a běží 24/7.

Datum Akce Info
od ledna nadcházející Přidání dynamických prvků na tento web (online status, informace o serveru, hráčích apod.).
od ledna nadcházející Sepsání nápovědy k serveru a ke hře, který bude sloužit jako pomocník pro začátečníky a směrník pro otřelé hráče.
od srpna nadcházející Možná se přidají nějaké dodatečné věci z workshopu, jestli najdu něco zajímavého.
brzo nadcházející Procházení všech dostupných Rocket pluginů, vytvoření nějaké rozumné sestavy, ruční kompilace knihoven a případné úpravy pro nasazení na server.
21/05/2022 nyní Tento víkend případně další týden do pátku dopisuji Auto-Updater, takže pak bude na zkoušku běžet a snad by neměl být problém s aktualizacemi, protože si to server bude hlídat sám.
02/05/2022 v řešení V pátek pokud vyjde aktualizace hry, tak nyní bude trvat déle z důvodu zakomponování a vyzkoušení automatizovaného update bota.
Během týdne vyzkouším zakomponovat auto-updater, který bude zjišťovat v pozadí aktualizace Unturned serveru v pravidelných časových intervalech cca 15 minut. Jelikož vyšla dnes nová aktualizace a nebaví mne to zjišťovat a aktualizovat pokaždé ručně, zjistil jsem už i jak to automatizovat. Server automaticky hráče upozorní na novou aktualizaci a do 10 minut se restartuje, aby hráči měli čas se stáhnout z rizikových lokací (typicky bývají v pátek kolem 7 večer, a někdy jich je i víc za sebou), daemon po odpočtu, vypne, aktualizuje a nakonec zas spustí server.
14/07/2020 spuštěno Po dlouhém čekání a mém velkém zaneprázdnění s projekty a prací jsem konečně dal dohromady nový, aktualizovaný a výkonnější server a spustil ho. Takže už od tohoto data běží zas 24/7.
03/07/2020 dokončeno Byl proveden hardwarový upgrade serveru, z původní konfigurace serveru 2 výkonná jádra / 4 GB RAM / 80 GB SSD se povýšilo na konfiguraci 4 výkonná jádra / 8 GB RAM / 160 GB SSD. Byl proveden také upgrade operačního systému na poslední verzi s aktuálním jádrem.
17/11/2018 odstaveno Kvůli nedostatku volného času pro správu a optimalizaci musím celý server odstavit na dlouhou dobu, ale určitě bude někdy v budoucnu znovu spuštěn. Současně budu čekat na poslední LTS verzi systému, abych mohl spustit herní servery na novém jádře.
29/01/2018 spuštěno Server byl znovu spuštěn, protože se mi podařilo fixnout aktualizaci Unturned, která tuto chybu opravuje. Server běží aktuálně na verzi 3.23.4.2b. Server je kompatibilní s verzí 3.23.4.2, takže je vidět ve výpisu serverů.
12/01/2018 odstaveno Kvůli problému s vypínáním serveru při jeho spuštění byl server odstaven do doby, než bude vydána opravná aktualizace. Problém se vyskytl při aktualizaci serveru na verzi 3.23.3.0.
STAV: po poslední aktualizaci 23/01/2018 na verzi 3.23.4.2 problém stále ještě nebyl odstraněn.
06/01/2018 spuštěno Konečně byla vydána oprava (v aktualizaci hry verze 3.23.2.0), která vyřešila problém se spuštěním serveru.
22/12/2017 odstaveno Kvůli kritickému problému při inicializaci serveru po standardní aktualizaci, byl server na neurčito odstaven. Čeká se na vydání opravného patche pro platformu Linux.
STAV: po poslední aktualizaci 03/01/2018 problém stále ještě trvá.
01/08/2017 dokončeno Byl proveden upgrade serveru, z původní konfigurace serveru 1 výkonné jádro / 2 GB RAM / 40 GB SSD se povýšilo na konfiguraci 2 výkonná jádra / 4 GB RAM / 80 GB SSD.
29/07/2017 změněno Byly změněny časy pro timeouty uchovávání barikád a struktur, které byly vytvořeny hráči. Z původního 1 týdne se navýšilo na 2 týdny. Jedná se o čas, po který server uchová dané objekty, a pokud se hráč do 2 týdnů nepřipojí, server je automaticky odstraní.
04/02/2017 vyřešeno Problém s připojením na server byl vyřešen, lze mít na postavě cokoliv z inventáře.
29/01/2017 nahozeno Konečne byla vydána oprava pro Linux platformu a server už šel zas spustit.
17/12/2016 přidáno Byly přidány RocketMod pluginy: «StatKeeper» pro ukládání statů hráčů jako jsou počty zabití, K/D a podobně, a «IsAbusing?» pro kontrolu adminů, jestli nezneužívaji svých pravomocí.
16/12/2016 přidáno Byl přidán RocketMod plugin pro uchovávání informací o hráčích «PlayerInfoLib» a zavedlo se automatické logování všech akcí v konzoli z důvodu příležitostného hledání důkazů o některých akcích.
14/12/2016 dokončeno Byl sepsán skript pro automatický restart serveru, který se provede vždy v 5.00 ráno. Pokaždé hráče začne varovat 15:00 minut předem do globálního chatu.
7/12/2016 dokončeno Byl vytvořen skript pro automatizovanou aktualizaci (Unturned + RocketMod + modulů), rapidně se tak sníží doba vypnutí serveru během aktualizací.
30/11/2016 přidáno Byl povolen příkaz pro převod zkušenostních bodů mezi hráči exp.transfer (rocket plugin: «FeexExp»).
29/11/2016 dokončeno Byla dokončena instalace serveru Unturned + RocketMod na výkonějším VPS (z 1GB na 2GB RAM). Většina původních pluginů byly přidány zpět a počeštěny.
25/11/2016 odstraněno Z důvodu zcela nové aktualizace RocketModu a Unturned s novou hiearchií dat (a přechod na lepší server) bylo potřeba smazat všechny data (byl tedy proveden první Wipe).
18/09/2016 pozastaveno Z důvodu zaneprázdnění nad dokončením diplomové práce nemám čas spravovat server, po dokončení se k tomu vrátím, data hráčů zůstanou zachována.
28/08/2016 nastaveno Byl nastaven automatický restart serveru na každých 6 hodin, aby se hráči mohli připojit. Bylo to potřeba zavést, protože je mapa velice náročná na samotnou hru a postupem času, jak server běží, tak zkonzumuje dost systémových prostředků serveru a to nakonec způsobí, že se zahltí a nemůže přijmout žádné hráče.
26/08/2016 odstraněno Z důvodu nové aktualizace RocketModu a Unturned bylo potřeba smazat všechny barikády, proto si je radši znovu dostavte.
25/08/2016 přidáno Rocket plugin: «AdminHelp» — psaní zpráv pouze adminům (+ počeštěno).
24/08/2016 změněno Byl snížen počet hráčů z 16 na 12, protože hra je s touto velkou mapou náročná na výkon serveru. Budu doufat, že vyjde patch s optimalizací.
19/08/2016 dokončeno Vytvořen a spuštěn nový Unturned server s mapou Russia společně s RocketMod (nastavení byla zkopírována z Beta serveru).

legenda: hotovo / řeší se / uvažuje se

Parametry serveru
Platforma: Linux x64 — VPS
Umístění: Česko
Max. hráčů: 24
Auto-restart: vždy v 5.00 ráno
Auto-updater: v řešení
Mapa: Russia
Survival: Ano
Mód: PvP
Obtížnost: Normální
Perspektiva: první/třetí osoby
Arena: Ne
VAC Secure: Ano
BattlEye: Ano
Rozšíření serveru
Airdrop: Ano (1,5—5 hod.)
RocketMod: Ano
ChatControl: Ano (Mute plugin)
Feast: Ano (10—30 min.)
VoteRewards: Ano (3 balíčky)
Shop: Ne (uvažuje se)
Kity: Ne
Home: Ne
TPA: Ne
Restrikce: Žádné
Cheaty: Vypnuty
Nainstalováno Verze (#build)
Unturned: 3.22.16.0
RocketMod: v4.9.3.6
SpyAll: Beta (#13)
ChatControl: Alpha (#184)
AdminHelp: Release (#30)
PlayerInfoLib: Release (#10)
IsAbusing?: Release (#24)
Death Messages R: Release (#18)
DropManager: Beta (#2)
StatKeeper: Release (#184)
ZaupFeast: Release (#192)
FeexExp: Release (#183)
FeexAFK: Release (#184)
JoinLeaveMessages: Release (#8)
MessageAnnouncer: Release (#182)
ReservedSlots: Release (#196)
Votifier: Release (#186)
Uconomy: Release (#183)
Výpis změn v základním configu
"Events": {"Airdrop_Frequency_Min": 1.5,
"Airdrop_Frequency_Max": 5.0}
"Barricades": {"Decay_Time": 1209600}
"Structures": {"Decay_Time": 1209600}

Ostatní nastavení serveru zůstala nepozměněna…

  1. Nebuďte zlí a respektujte ostatní hráče! (najděte si třeba nějakou partu).
  2. Zákaz využívání bugů a černé magie! (kdo bude obcházet, bude tvrdě potrestán).
  3. Nežádejte adminy o žádné výhody! (neposkytují žádné teleporty, věci apod.).
  4. Prosím mluvte zde pouze česky nebo slovensky! OR you can also speak in English…

Připravuje se…

Odkaz na stažení hry: Unturned

Užitečný odkaz: Unturned Wikia